שיעורי סטודיו ואימוני LES MILLS

זוהי שיטת אימונים אשר עובדת במרץ ב-80 מדינות, 13,000 מועדונים, 70,000 מדריכים ומעל 5 מיליון מתאמנים בשבוע!!


שיעורי הסטודיו של Les-Mills הפכו לטרנד הכי לוהט היום בעולם. הם מובנים ומתאימים לכולם, ומלווים   במוסיקה וכוריאוגרפיה עכשווית המשתנות כל 3 חודשים אשר גורמים לכם ליהנות וגם להגיע לתוצאות. את השיעורים ואת החוויה המתלווה להם, מעבירים מדריכים מוסמכים שעברו הכשרה בינלאומית.


 שיעורי הסטודיו שלנו בשיטת לס מילס הם:

!BODY COMBAT, BODY BALANCE & BODY PUMP


בנוסף קיימים אצלנו עוד שיעורי סטודיו נוספים שווים ומגוונים וכייפים, כאלה שיגרמו לכם להתמכר!

BODY COMBAT

אימון סבולת לב ריאה המשלב אומנויות לחימה כמו קראטה, איגרוף, טאי צ‘י ומוי טאי. אימון איכותי הכולל הפעלה של כל שרירי הגוף, התורם לשריפת קלוריות מוגברת, שיפור קואורדינציה, יציבה ושרירי ליבה, תורם לשחרור לחצים ובונה בטחון עצמי.

BODY PUMP

אימון משקולות המחזק את כל קבוצות השרירים בגוף. בכל אימון שריפת
קלוריות מוגברת, תוך שימוש בתרגילים הטובים ביותר במסגרת אימון קבוצתי כדוגמת סקווט, מכרעים, לחיצות חזה וכד' ומאפשר לכל מתאמן לעבוד עם המשקל המתאים לו ולקבוע את עצימות האימון בהתאם ליכולותיו להשגת התוצאות.

BODY BALANCE

האימון המשלב טאי צ׳י יוגה, פילאטיס ומדיטציה בסופו שמשאיר אותנו רגועים ונינוחים. משפר יציבה, גמישות מפרקית וטווחי תנועה ומפחית סיכון לפציעות. מפחית לחצים ומשפר כח שרירי ליבה ושיווי משקל.

ZUMBA

שיעור אירובי דאנס בקצב לטיני שיסחףף אתכם עם מוזיקה דרום אמריקאית תוך שיפור הקורדינציה וסיבולת לב הריאה. תורם רבות לשיפור מצב הרוח בזמן האימון ולאחריו.

YOGA

תרגול פיזי המשלב תרגילי גמישות, כוח והתבוננות פנימית ושיקוף לחיי היום יום שלנו.
אשטנגה – דגש על נשימה נכונה בזמן מאמץ.
ויניאסה – תרגול בדגש על זרימה עם הקשבה לנשימה ולגוף.
אינטגרטיבית – שילוב סוגי יוגה שונים

TRX

היא שיטת אימון רצועות חדשנית שפותחה על ידי "אריות הים" של הקומנדו האמריקאי, בתור תרגול ספורטיבי בעצימות גבוהה המאפשר ללוחמי וספורטאי עילית לשמור על כושר שיא ולפתח את הכוח והשרירים. בשיטה זו נעשה שימוש ברצועות עבות וקשיחות אך גם מעט גמישות, ובעזרתן מבצעים תרגילים רבים ומגוונים העובדים בעיקר על שרירי הליבה של הגוף, עם דגש מרכזי על שרירי הבטן, הירכיים והכתפיים באופן שתורם בצורה משמעותית לפיתוחם, חיזוקם וגם עיצובם.

CORE

אימון שרירי הליבה מהירכיים ועד הכתפיים. מאתר פיזית ומנטאלית
משפר כח פונקציונאלי עבור משימות הדורשות שיווי משקל באזור הבטן והגב בעיקר, תנועה ופעילויות יומיומיות. מונע פציעות ומשפר יציבה. מספק הבנה טובה יותר באשר לאופן ביצוע התרגילים מעורר מוטיבציה ומדרבן את המתאמן להצליח מחוץ לאיזור הנוחות.

//פיגורא - מועדון הכושר המוביל ברמלה

NEXT GENERATION

GYM & STUDIO

השאר פרטים וקבל שיחה מנציג

פיגורא - מועדון הכושר המוביל ברמלה

/

/

הטבת סוף שנה!

אימון היכרות ח-י-נ-ם

ללא צורך באמצעי תשלום - ללא התחייבות - פשוט להרשם ולבוא.

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם במהרה

המבצע מסתיים עוד:

ימים
שעות
דקות
שניות